Ubezpieczenia » Porady jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych przez social media

Marcin Kowalik

Masz pytanie o ubezpieczenia? Zapytaj eksperta.

Porady jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych przez social media

Porady o tym jak pozyskiwać skutecznie klientów ubezpieczeniowych z użyciem social media są często poszukiwane przez agentów ubezpieczeniowych.

Rozkręcić biznes ubezpieczeniowy

To właśnie pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych jest jednym z tematów o które najczęściej pytają zarówno początkujący jak i doświadczeni agenci.

Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych

Rozwiązaniem używanym przez wielu profesjonalistów ubezpieczeniowych jest abonament 100 postów ubezpieczeniowych na Facebooku.

Porady jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych przez social media

Jak prowadzić profil na Facebooku

W ramach tego abonamentu, kilkudziesięciu już agentów ubezpieczeniowych co tydzień, przez 100 tygodni otrzymuje opisany sprawdzony post ubezpieczeniowy na Facebooku.

Każdy z tych postów przesyłany jest w postaci PDFa, z przykładem i obszernym opisem:

  • dlaczego ta strategia publikacji na Facebooku jest dobra
  • jak ewentualnie poprawić tego typu posty
  • jak się zainspirować i publikować na Facebooku aby pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych

Poniżej znajdziesz przykład jak taki post wygląda.

Porady jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych przez social media

Oczywiście nie ma sensu kopiować „jeden do jednego” treści opublikowanych przez tych – prawdziwych agentów ubezpieczeniowych.

Prowadząc swój profil na Facebooku, czy fanpage ubezpieczeniowy w tej sieci społecznościowej, warto być sobą i zachować swój unikatowy styl.

W ramach abonamentu, jego odbiorcy otrzymują co tydzień w postaci PDFa opisany post ubezpieczeniowy, za pośrednictwem:

  • SMSa
  • Emaila

Dlaczego równolegle emailem i SMSem wysyłane są te porady i opisane posty ubezpieczeniowe? To po to, aby mieć pewność że wiadomość dociera i że jest dostępna pod ręką zawsze. Również w telefonie.

Porady dla początkujących i zaawansowanych doradów

Jednak ten abonament – 100 postów ubezpieczeniowych na Facebooku jest doskonała inspiracją i punktem wyjścia dla wszystkich profesjonalistów ubezpieczeniowych. Zarówno początkujących agentów, tych którzy szukają dopiero pracy w ubezpieczeniach (czy przeglądają oferty pracy w ubezpieczeniach), jak i tych doświadczonych już doradców ubezpieczeniowych.

O tym abonamencie pisze też serwis twojostrow.pl.

Zobacz też raport o tym jak Polacy kupują ubezpieczenia na życie.

Review Porady jak pozyskiwać klientów ubezpieczeniowych przez social media.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *